Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Dla Alusia:)



Już dawno sobie obiecałam,że uporządkuję wszystkie pamiątki moich dzieci.
Kupiłam dwa drewniane kuferki(jeden już nawet pobejcowałam),które posłużą do przechowywania wspomnień:)
W kuferku Alusia-mojego młodszego synka zagości taki oto album zawierający zdjęcia z pierwszego roku życia.







































Uchylę Wam kilka kart ze środka,reszta niech zostanie tajemnicą.Pozostałe strony są utrzymane w podobnym klimacie.


















































Namalowałam także portret Alusia-miał tutaj 5 lat.Malowałam ze zdjęcia,pastelami suchymi.Do kuferka raczej się nie zmieści,ale pamiątka będzie:)









Kuferki będą się zapełniać.Mam nadzieję,że uzbieram Alusiowi i Mateuszowi sporo pamiątek i uda mi się przekazać im ich własny kawałek historii i masę wspomnień.Myślę,że przyjdzie taki czas,kiedy będą ze wzruszeniem spoglądać na  swoje kuferki:)


                                                             Pozdrawiam serdecznie:)
                                                                             Ada:)

44 komentarze:

  1. Wzruszyłam się przy czytaniu i oglądaniu zdjęć... :)
    Album cudny, wnętrze urządziłaś prześlicznie, lekko i przytulnie jednocześnie. Te piórka są fantastyczne, a zestawienie bieli i niebieskiego pasuje doskonale...
    Podziwiam także portret, jesteś naprawdę utalentowana :)
    Uważam, że pomysł z kuferkami jest GENIALNY!
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zbieram pamiątki z dzieciństwa swoich dzieci. Na razie są gromadzone na strych w kartonowych pudłach, ale docelowo też chcę im zrobić "kufry podróżne". Jak się nauczę robić albumy to też taki stworzę! Twój jest piękny, ponadczasowy i elegancki! No i ten obraz, ach!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, przyjdzie taki czas, że każda pamiątka wywoła łzę wzruszenia, uśmiech i wspomnienia. To świetny pomysł z zatrzymywaniem chwil w tak pięknych albumach. Portret Synka świetny!
    Uściski Ada:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Mam właśnie taką nadzieję,że te kuferki będą dla nich kiedyś bardzo cenne.
      Uściski:)

      Usuń
  4. Bardzo byłam ciekawa tego albumu :) Okładka jest raczej scrapowa, ślicznie się prezentuje. Zrobiłaś to Adusiu subtelnie i ze smakiem. Karty ozdobione delikatnie i minimalistycznie dzięki czemu uwagę przyciągają wzruszające zdjęcia i cudne teksty. Śliczni są Ci Twoi chłopcy. Będą mieli piękne pamiątki i jeszcze piękniejsze wspomnienia. A portret jest fantastyczny! Sama widzisz, że potrafisz malować nie tylko konie :)
    Serdecznie przytulam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewniu:)
      Jak widzisz okładka scrapowa,ale przyjdzie czas i na mediową,tak łątwo się nie poddam:)))
      Co do portretu,to tak sobie pomyślałam,że jeżeli wychodzi mi to co sercem malowane,to namalowanie Alusia udać się musi.Cieszę się,że Ci się podoba:)Teraz jeszcze do namalowania pozostał mi portret mojego drugiego syna.
      Przesyłam serdeczności:)

      Usuń
  5. Adeczko, fantastyczny pomysł - zachowanie wspomnień z dzieciństwa swoich pociech uważam za obowiązek każdego rodzica. Dzieci pamięcią sięgają tylko do pewnego momentu a ile im umknie pięknych, wzruszających chwil - nie można im tego odbierać - myślę że kawałek ich historii i wspólne, rodzinne wspomnienia z dzieciństwa są największym skarbem, który należy uwiecznić i skrzętnie przechowywać - zobaczysz, gdy Synowie dorosną i zechcą razem z Tobą sięgnąć do tych kuferków - będziesz wzruszona, radosna i dumna z tego kawałka czasu zamkniętego w albumach, który będziecie mogli razem powspominać - to najpiękniejsze chwile dla których wszystko warto zrobić. Prace pełne miłości i czułości - chwytają za serce i są bezcenne. Jesteś cudowną Mamą.
    Buziaki i uściski dla Was wszystkich :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ineczko.To budujące,czytać takie słowa:)
      Buziaki:)

      Usuń
  6. Wspaniały album. Ja ich też kilka zrobiłam, ale w domu nic. Szewc bez butów chodzi. Fajnie, ze swoim dzieciom robisz pamiatki, czas tak szybko leci. Syneczków masz słodkich , kochanych i niech tacy pozostaną zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bym chciała,żeby tak było zawsze.O niczym innym nie marzę bardziej.
      Dziękuję Aguniu:)

      Usuń
  7. Jaki piękny album, wspaniała pamiątka :) Taki kuferek to skarb, na pewno w pełni docenią jak już dorosną. Te piórka - wspaniały motyw, taki delikatny i elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)
      Wiem po sobie,że przychodzi taki czas,kiedy wspomnienie i pamiątki rodzinne stają się bezcenne.

      Usuń
  8. Ale genialny pomysł!
    Chociaż nie widać całości to z pewnością mogę stwierdzić że album jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Urokliwe i w pięknym klimacie. Portret super.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ado, piękny, pełen miłości album. Nie tylko zresztą album zachwycił mnie na Twoim blogu...
    Serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Małgosiu.
      Witam Cię tu serdecznie:)

      Usuń
  11. Piękny portret! Jestem pełna podziwu dla Twojego talentu!
    Pomysł z kuferkami znakomity, warto gromadzić takie pamiątki w jednym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny i delikatny album. Tworzysz cuda, portret Alexa wspaniały. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. album wyszedł pięknie a ten obraz ! wow ! masz ogromny talent !
    Chłopaki będą mieć przepiękną pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,to miłe:)
      Witam Cię u siebie i zawsze serdecznie zapraszam:)

      Usuń
  14. Aduś, wreszcie jestem...
    Zostawiłam sobie Twojego bloga na smakowity deser :-)
    Albumik jest zachwycający, niezwykle delikatny i z pewnością będzie cudowną pamiątką.
    Pomysł z kuferkami bardzo fajny i czekam z niecierpliwością, aż pokażesz efekty. I ja bardzo chciałabym takie pudełka skarbów przygotować dla moich dzieci, a na razie obmyślam, jak przyozdobić segragatory, w których zbieram wszystkie dyplomy, świadectwa, metryki... po prostu ważne dokumenty.
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że jesteś Iwonko:)
      Segregatory z ważnymi dokumentami to też świetna sprawa.Może i ja nad takim pomyślę.Przydałby się w kuferku:)

      Usuń
  15. album prześliczny, uwielbiam takie! na wszystkie pamiątki pewnie potrzebowałabyś naprawdę sporego kufra ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu:)Pamiątek uzbierało się już bardzo dużo,a ile się jeszcze uzbiera?Obecne kuferki przeznaczyłam tylko na te z najwcześniejszego okresu-takie od urodzenia do pierwszego roku.

      Usuń
  16. Wspananiały pomysł z uporządkowaniem takich rzeczy. Sama zbieram co cenniejsze prace, zdjęcia i inne pamiątki swoich szkrabów. Podobnie jak Ty mam zamiar to wszystko kiedyś posegregować i przyozdobić.
    Przepiękny album zrobiłaś. Taki kuferek to wspanaiła pamiątka.
    Portret syna niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Renko:)
      Kiedyś to wszystko będzie jak znalazł:))

      Usuń
  17. Album jest prześliczny , oryginalny i wyjątkowy!!! Bardzo mi się podoba!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dobra inicjatywa :-) U nas przez liczne przeprowadzki dużo rzeczy, które mogły być fajną pamiątka, poginęło, do zdjęć też mnie nie ciągnie i widzę, że nie za wiele mamy takich przedmiotów nawiązujących do przeszłości. Może i trochę żal, że nie przywiązywałam do tego wagi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też trochę żal,że mam mało pamiątek ze swojego dzieciństwa.

      Usuń
  19. Aduniu to wspaniały pomysł,by gromadzić w jednym miejscu pamiątki z przeszłości Twoich synów.A kiedy już kuferek nie będzie się domykał,synowie z radością będą wspominać czas zatrzymany w kuferku.
    Album jest wyjątkowy,a i obrazek wspaniale wygląda,to szczęście mieć tak utalentowaną mamę:)
    Serdeczności zostawiam dla Ciebie kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnie to powiedziałaś Małgosiu "czas zatrzymany w kuferku".Zdecydowanie,to co dobre trzeba zatrzymywać na dłużej:)

      Usuń
  20. Piękny styl albumu jak wszystko co tworzysz z takim wysmakowaniem, gustem... Uwielbiam motyle i pióra, dodają takiej lekkości, niewinności :)
    A to jak władasz pastelami suchymi to mnie powaliłaś?? JA Ciebie pytam JAK ?? Jesteś perfekcjonistką we wszystkim co tworzysz !!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem pod wrażeniem portretu... takim, że żadne słowa nie opiszą tego co pomyślałam jak go zobaczyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kasiu jesteś kochana,nie wiem jak Ci dziękować za takie piękne słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja naiwna myślałam, że malujesz konie i konie... A tu taka dla mnie niespodzianka. Portret synka jest niesamowicie piękny. Nie wiem jak można tak realistycznie malować pastelami. Czapki z głów mówiąc krótko!
    Album też według mnie rewelacyjny. Pamiątki będą miały dzieci niepowtarzalne, z wielką miłością stworzone:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Thank you for sharing, I am very happy to know your blog. Here are some blogs I would like to send you. Please don't delete the link, hi
    wordpress
    ufa88kh.blogspot
    youtube
    ស្នុកឃើ ប៉ុកបីយែ





    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo:)