Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 21 marca 2017

Nanieśli świeżego,


                                                                  mokrego,
                                                     Białego i tego bzowego.


Tym razem  z foamiranu:)
Z tą materią idzie mi gorzej,niż z papierem,Mam kłopot z formowaniem większych kwiatów,natomiast małe wychodzą mi lepiej.Jednak w przypadku drobniutkich kwiatuszków bzu,to pokusiłabym się o stwierdzenie,że foamiranowe wyglądają nawet ładniej od papierowych,bardziej prawdziwie.Tło kartki zrobiłam z użyciem cegiełkowego szablonu oraz rozwodnionych farb akrylowych.










































Pracę zgłaszam na wyzwania:


                                                                         Eko-Deco





                                                                  Artimeno

                                                      Foamiran w roli głównej


                                                     Wyzwanie trwa do 9 kwietnia.



                                                     

                                                               Kwiat Dolnośląski
                                                        Wiosna kwiatami pachnąca


                                                       Wyzwanie trwa do 31 marca








                        Przepraszam,że nie odpisywałam na Wasze ostatnie komentarze.Zbyt mało tego czasu,a doba nie chce w żaden sposób się wydłużyć:)))Ale obiecuję poprawę:)
                                                              Ada:)





44 komentarze:

  1. Śliczna:)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-deco. Pozdrawiam Agnieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eh, kiedy te bzy zakwitną... Twoje są piękne :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, zachwycające :) Ja chyba ze trzy dni bym taki bez komponowała :) Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Przyznam szczerze,że mi to też troszkę czasu zajęło:)
      Strasznie małe te kwiatuszi,a potrzebowałam ich całą masę:)))

      Usuń
  4. Aduś, przepiękne są te bzowe kwiatuszki! Normalnie czuję ich zapach...
    Wspaniale to sobie wymyśliłaś i perfekcyjnie zrealizowałaś, a mediowe tło po prostu zachwyca :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne te bzy jak żywe!Cała kartka jest prześliczna tło rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka i te bzy !!! są zachwycająco piękne :))
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i równie cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Zapach wiosennego bzu zwabił mnie tutaj, Aduś - prześlicznie wyszły foamiranowe kwiatuszki i w przypadku bzu, faktycznie - pianka daje bardziej realistyczny wygląd. Duże kwiaty formuje się gorzej, trzeba z każdym płatkiem pracować oddzielnie lub zaopatrzyć się w specjalne wytłoczone formy, za pomocą których ładnie odciśniesz cały kwiatuszek przy jednym podejściu. Aduś, ja też dopiero zaczynam zgłębiać tajniki obróbki foamiranu i również nie zawsze jestem zadowolona z efektu, ale praca czyni mistrza z czego wnioskuję że jeszcze wiele przede mną:-))) Kochana, dziękuję za przesympatyczne odwiedzinki u mnie, zaglądnij w czasie weekendu, zapraszam i zostawiam buziaki i uściski dla Ciebie :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam,że foamiran w tym przypadku,sprawił się lepiej.A co do większych kwiatów ,to właśnie mam zamiar spróbować z formami silikonowymi.Zobaczymy:)
      Postaram się wpaść w weekend,z całych sił się postam:)))

      Usuń
    2. Kochana, serdecznie gratuluję wyróżnienia - należało się tym zachwycającym kwiatuszkom, wyglądają jak prawdziwe - Super Aduś,cieszę że zostały docenione:-)))!!!

      Usuń
  8. niemal czuję zapach bzu! wspaniale to wyszło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że tak uważasz Asiu,bo dużo wysiłku mnie ta kartka kosztowała,a jeszcze więcej cierpliwości:)))

      Usuń
  9. Ach te Twoje bzy,zachwycające są,aż chce się je wąchać,cudna karteczka😊
    Pozdrawiam najmilej 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że te moje bzy działają na Waszą wyobrażnię.To chyba najmlsza zapłata za trud:)Dziękuję Ci Małgosiu za miłe słowa.Również cieplutko Cię pozdrawiam:)

      Usuń
  10. Znów czarujesz Aduś! Prześlicznie wyglądają te gałązki bzu, bardzo realistycznie. Podoba mi się niezobowiązujące tło które ładnie podkreśla kształt kwiatów. No cudeńko! A wiesz, tak się zauroczyłam kwiatami z foamiranu że kupiłam ostatnio na próbę dwa arkusze. Nie zrobiłam jeszcze próby bo mam w domu remont i czasu zero ale muszę koniecznie spróbować.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia i życzę Ci miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Ewuniu za ciepłe słowa,są dla mnie ogromnie motywujące:)
      Ja muszę "podziałać" z większymi kwiatami,ale też mi tego czasu brakuje ostatnio i to z takiego samego powodu jak Twój:)Niech się już ten remont skończy:)))
      Również miłego,wiosennego weekendu życzę:)

      Usuń
  11. Nie, no pięknie wygląda, jak prawdziwy! Dla mnie to magia, może kiedyś spróbuję, ale Tobie wyszło wspaniale :) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Joasiu.
      Również życzę Ci miłego dnia:)

      Usuń
  12. piękny bez, misterna robota

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest cudna!!! Uwielbiam bzy :) Dziękuję za udział w wyzwaniu, Olga DT Eko-Deco.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna! Bez jak prawdziwy:) Ale zdolna jesteś. Więcej czasu na przyjemności życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Edytko.Tobie również życzę podobnie:)

      Usuń
  15. Przepiękny jest Twój bez:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna! A te bzy cudowne!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno - DT Olga

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę piękna kartka! A kwiaty - jak żywe! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie! Wspaniałe kolory!

    OdpowiedzUsuń
  19. bez jak prawdziwy , super
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego
    Dobrosława DT

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne te bzy jak żywe, zdradź mi proszę czym wycinałaś kwiatuszki bo są przeurocze , pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Już zdradzam:)Kwiatuszki wycięłam wykrojnikiem "Sheena Plain Honesty".
      Użyłam ich w kursiku o tutaj http://adaartcraft.blogspot.ie/2017/02/drobniutkie-kwiatuszki-krok-po-kroku.html
      Mam nadzieję,że pomogłam:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  21. Piękny bez! Jak prawdziwy! Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna karteczka. Bez wygląda wspaniale. Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładna! Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Ewa DT

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo:)