Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 14 lutego 2017

Coś pozytywnego,troszkę wiosennego:)


Z takim zamysłem robiłam kartkę,którą Wam dziś pokazuję.
Udało mi się? Oceńcie same.














































Kwiatuszki robiłam tym samym sposobem,o którym pisałam w poprzednim poście.Kursik w
przygotowaniu:)
 Kwiatuszki takie drobniutkie,takie pierwsze,wiosenne.A do tego ptaszek w gniazdku-symbol budzącej się do życia przyrody.
Już nie mogę się doczekać wiosennych treli.To mój najulubieńszy znak nadchodzącej wiosny:)


                                                       
                                             Dzisiejszą karteczkę zgłaszam na wyzwania:
 

                                                                      SCRAPEK.pl



                                                                               oraz


                                                      FLOWERS HANDMADE BLOG
                                                              wyzwanie do 25.02.




                                          
                                             Z nadzieją,że karteczka Wam się spodobała
                                                                         Ada:)

27 komentarzy:

  1. Śliczna jest;) Zdecydowanie to coś pozytywnego;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna,mega pozytywna,a ptaszek jest przeuroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo wiosenna i bardzo, bardzo śliczna

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka jest piękna, bardzo idealna i lekka :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie, że się udało Aduś. Karteczka jest jak wczesna wiosna gdy jeszcze nie dominuje zieleń a już pojawiają się pierwsze kwiaty. Ptaszek oczywiście jest tu niezbędny. Brakuje mi już ptasich treli o poranku ale myślę, że już niedługo zaczną koncertować. Ściskam Cię bardzo mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super Ewuniu,że tak myślisz.Właśnie o taki,ledwo,ledwo,początek wiosny mi chodziło.Też mam nadzieję,że ptaszki już niedługo zaczną
      świergotać:)
      Ja również mocne uściski Tobie przesyłam:)

      Usuń
  6. Hej, Hej, Kochana, karteczka jest tak piękna że oszalałam na jej widok, leciutko, zwiewnie, wiosennie, kwiatuszki wychodzą Ci rewelacyjnie a ptaszek dodaje charakteru, masz bardzo fajny styl i ciekawe pomysły na swoje karteczki, są minimalistyczne ale pełne uroku i wdzięku, ja myślę nad zmianą stylu, uważam że moje kartki są przeładowane dodatkami. Pozdrawiam i ściskam mocno :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Inuś.Pozwalasz mi poczuć wielką satysfakcję z tego co robię.
      Co do stylu,to ja też ciągle coś zmieniam ,ale to chyba dobrze,bo to pobudza wyobrażnię i pielęgnuje kreatywność.Więc jak czujesz,że musisz coś zmienić,to tak zrób,choć mi Twoje kartki bardzo się podobają i wcale nie uważam,że są przeładowane.
      Ja również Cię bardzo mocno ściskam:)

      Usuń
  7. Karteczka w sam raz do dzisiejszej pory i pogody u mnie. Błękit i białe chlapania - jeszcze zimowy, ptaszek i kwiatuszki - już wiosenne, budzące radość i zapowiadające prawdziwą wiosnę. Delikatna i zwiewna karteczka (piórka dodaję lekkości). Z kursikiem na kwiatuszki chętnie się zapoznam. Śliczne są! Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za taką przemiłą recenzję:)
      Kursik będzie na pewno!
      Gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Piękna, taka lekka i delikatna. Jak ja tęsknię za wiosną ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh,a jak ja?
    Dziękuję za odwiedziny Joasiu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna, delikatna, zwiewna i zdecydowanie pozytywna :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Delikatna, elegancka i mega pozytywna, dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Scrapek.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba pomysł na kompozycję kwiatową.
    Całość delikatna i urocza!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga FHB
    oraz bloga scrapek.pl - pozdrawiam, DT Olga!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiosennie się zrobiło, bardzo lubię takie drobne, delikatne kwiatki. Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu FHB, pozdrawiam Ania_M

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna! Jak mi jej brakuję - wiosny oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Tak wiosny bardzo brakuje,ale jak to mówi moja babcia "już bliżej niż dalej":)I tego się trzymajmy:)))

      Usuń
  15. Ta karteczka jest wyjątkowa! Piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna karteczka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Coś pozytywnego i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo:)