Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 13 lutego 2017

Jeszcze jedna mediowa-Valentynkowa!



Wpadłam po uszy!
Mam na myśli mixed media oczywiście:)
Można tu puścić wodze fantazji i tworzyć obrazy,które nam wyobrażnia podpowiada!
Niby zwykła kartka,a "żyje",obraz ma głębię,dzieje się opowieść.Mediowanie daje tyle możliwości!!!
Muszę tu bardzo,ale to bardzo podziękować Ewuni Jurewicz z bloga OGRÓD-CARDMAKING-PASJE.Któż nie zna tej niezwykle ciepłej,serdecznej i jakże utalentowanej osoby?Ale może trafi się jeszcze ktoś taki,więc polecam odwiedzić Jej cudowne miejsce! To właśnie Ewunia zachęciła mnie,by spróbować mixed media. Prace Ewy są tak piękne!!!A do tego pokazuje,że  można tworzyć przy pomocy wszystkiego,co nam w ręce wpadnie.Ja uwielbiam,gdy powstaje coś z "niczego"! Zgodzicie się ze mną,że Ewa to niesamowita kobieta,a świat jaki stworzyła jest niepowtarzalny i jedyny w swoim rodzaju.Lubię ten klimat,z aniołami w tle!!!
Jeszcze raz Ci Ewuniu bardzo dziękuję:)

Dzisiejsza kartka jest już w bardziej wiosennym klimacie.Dość mrożenia!!!
Inspirowałam się tutaj albumikiem zrobionym przez Dorotę z bloga  Art-dorota.Szczególnie zafascynowało mnie połączenie kolorystyczne!Dziwne jak na mnie,bo do tej pory nie cierpiałam fioletów:)A tu proszę!!!Ale musicie przyznać,że prace Doroty są niezwykłe,prawda?

Podsumowując: Jak się uczyć to od najlepszych!


Teraz tylko troszkę o mojej kartce i już pokazuje zdjęcia.
Mgiełkę zrobiłam z farbki akwarelowej i wody.Spryskałam nią papier i wysuszyłam.Powtarzałam do uzyskania pożądanego efektu.Listki stempelki.Kulki robiłam z masy fimo.Dodałam też mikrokuleczek.Podbarwiałam akrylami.Jest też troszkę sizalu malowanego akwarelką.
Kwiatuszki,a'la bez,też są z paperu akwarelowego.Moczyłam je w wodzie,potem barwiłam kredkami akwarelowymi.Jeszcze raz wędrowały do wody,następnie zostały poskręcane.Po wysuszeniu nadawałam im kształt za pomocą dłutka kulkowego.Technika powszechnie znana,ale jakby ktoś sobie życzył,chętnie zrobię mały tutorial:)






























































                                  Tak jak poprzednio również i tą kartkę zgłaszam na wyzwania:

                                                                    CRAFT PASSION




                                                                                i


                                                                    CRAFT STYLE


                                                               
                                                                              oraz


                                                             Flowers Handmade Blog

                               
                                                   Wyzwanie do 25.02 - wyniki 28.02




                                         

                                            Mam nadzieję,że kartka przypadnie Wam do gustu:)
                 A za ostatnie podbudowujące komentarze odnośnie mojej pierwszej mediowej kartki
                                                             serdecznie dziękuję!!!
                                                                          Ada:)

20 komentarzy:

  1. Hej, Hej Aduś, jestem zachwycona Twoją karteczką, cuuuuudo. Jest niezwykle wiosennie, a głębia, jaką uzyskałaś dzięki umiejętnemu naniesieniu mgiełki po prostu urzeka. Dorotka zrobiła wspaniały blejtram z lawendą, ja też uwielbiam jej prace, uważam, że jest obdarzona niezwykłym talentem, do Ewuni również często zaglądam, cudowna, ciepła Osoba, tworząca również niezwykłe prace. A z tym fioletem to rzeczywiście niesamowity przypadek, ja też nie używam tego koloru zbyt często, mam banana na twarzy :-)))))))
    Aduś, ja również życzę powodzenia w wyzwaniach, Twoje odwiedzinki są zawsze dla mnie bardzo miłe,też już zmykam, wczoraj nie zdążyłam zrobić wpisu, bo nie skończyłam swojej pracy, muszę to dzisiaj nadrobić. Ściskam mocno;-))0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam,że Cię rozbawię w kwestii fioletu:)))Sympatyczny przypadek:)
      Dziękuję Ci za fajną rekcję na moją karteluszkę.Cenię sobie Twoje opinie bardzo.
      Uściski:)
      PS.Blejtram z lawendąwykonany przez Dorotę,jest wspaniały!!!

      Usuń
  2. Aduś, piękny, delikatny, walentynkowy wianuszek!
    Cudownie radzisz sobie z mediami :-)
    Życzę powodzenia w wyzwaniach.
    Ewunia jest rzeczywiście przesympatyczną i niesamowicie zdolną Kobietą :-)
    A na bloga Doroty muszę dopiero zajrzeć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Iwonko za ciepłe słowa.
      Wiedziałam co piszę o Ewuni,prawda?To sztuka przekazać tyle ciepła przez sztuczne łącza.A jej się udaje!!!To budujące!
      Podobne odczucia mam też w stosunku do Ciebie oraz Inki (Inka-Art).Piszę szczerze,bez podlizywania.Mogę przysiaść jak mówi Lucy Wilska:)))
      Blog Doroty odwiedz koniecznie.Jej prace to piękno w czystej postaci!
      Cieplutkie pozdrowienia:)

      Usuń
  3. O rety Aduś, strzeliłam buraka i chyba mi tak zostanie co najmniej na tydzień! To strasznie miłe co napisałaś ale chyba nie zasłużyłam sobie na tyle pochwał. Jestem z Ciebie dumna, już po pierwszych pracach widać, że ten styl to Twoja bajka. W mediowaniu tak na prawdę nie chodzi o to z czego tworzymy ale jak. Użyłaś niewielu środków a uzyskałaś fantastyczny efekt. Ta kompozycja zachwyca i zapada w pamięć. Pięknie wyszło też serce z poprzedniego posta. Już czekam niecierpliwie na kolejną pracę i cieszę się, że mamy wspólną pasję. Ściskam Cię bardzo mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zasłużyłaś sobie Ewuniu,zasłużyłaś!
      Za te wszystkie emocje,za ogrom wrażeń jakich mi dostarczasz(wszystkim nam),za wspaniałe rady,wskazówki i za Twoją wspaniałą życzliwość i serdeczność.
      Nawet nie wiesz co poczułam czytając,że praca ta zapada w pamięć.Zawsze chciałam usłyszeć takie słowa.
      Serdecznie Ci dziękuję i również Cię mocno ściskam:)

      Usuń
  4. Piękna ta kartka, która równie dobrze mogłaby zawisnąć na ścianie jako obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda?Też tak sobie pomyślałam (nieskromnie),kiedy była już gotowa:)

      Usuń
  5. No to ja sobie życzę i dlatego poproszę, bo jednak może znana technika ale nie dla mnie. Najbardziej podobają mi się kwiatki, może dla tego, że to dla mnie wyzwanie, poza tym są urocze.
    Z daleka kartka przypominała mi wielkanocne gniazdko. Masz niesamowity dar tworzenia rzeczy wysublimowanych, urokliwych i delikatnych jak mgiełka. Jestem pod wrażeniem i nie kadzę.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło czytając Twoje słowa pełne zachwytu!Dziękuję Ci serdecznie:)
      A kursik zrobię na pewno.Już niedługo.Obiecuję!
      Pozdrawiam gorąco:)

      Usuń
  6. Prześliczna praca z fantastycznym zestawieniem kolorów;) Życzę powodzenia w wyzwaniach;) Gdybym to ja wybierała, na pewno ta kartka byłaby nr 1;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytając takie słowa już czuję się wygrana:)
      Dziękuję Ci Aniu:)

      Usuń
  7. CUUUDOWNA praca:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Lutowym Wyzwaniu Craft Style

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach... piękna! Bardzo fajny pomysł i wykonanie!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga FHB - pozdrawiam, DT Olga!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kartka, urocze kwiaty :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu FHB, pozdrawiam Ania_M

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrobiła na mnie wrażenie bardzo tajemniczej, ciekawe odczucie - miłość i tajemnica :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Edytko za piękną interpretację tej mojej kartki:)

      Usuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo:)