Łączna liczba wyświetleń

sobota, 11 lutego 2017

Mixed mediowa - Valentynkowa!



Tak wiele inspirujących mixed mediowych prac,obejrzałam na Waszych blogach w ostatnim czasie,
że miałam wielką ochotę na stworzenie kartki w tej technice.
Powstała więc.
Nie jestem z niej do końca zadowolona.No ale pierwsze koty za płoty:)))























                                                        Kartkę zgłaszam na wyzwania:

                                                                 CRAFT PASSION



                                                                 
                                                                       Od A do Z




                                                                             oraz
                                                                    CRAFT STYLE


                                                   


                                                     Dziękuję Wam za odwiedziny:)

                                                                            Ada:)

24 komentarze:

  1. No jak tu nie być z tej kartki zadowolonym?! Świetna, połączenie kolorystyczne, które w takich pracach bardzo lubię, jest idealna na Walentynki, dziękuję za udział w wyzwaniu od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka wyszła przeuroczo, połączenie różu i szarości to jedno z lepszych połączeń kolorystycznych, nie wiem dlaczego nie jesteś zadowolona, mnie się bardzo podoba, jest delikatna, w niestandardowych kolorkach co wydaje mi się być dla niej atutem.
    Obdarowana taką Walentynką byłabym zachwycona i myślę że Osoba, która ją dostanie też będzie. Powodzenia w wyzwaniach :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiem,że karteczkę "skleciłam" preparatami zrobionymi domowym sposobem:)Ale spodobało mi się i działam dalej.Narazie jeszcze wciąż na bazie mediów mojej produkcji(w większości):)))
      Dlatego Twoje słowa ucieszyły mnie dziś szczególnie!Dziękuję Ci i pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Przepiękna kartka!!! Jak na pierwszy raz z mediami poradziłaś sobie świetnie jak zawodowiec:)Ja zakupiłam ostatnio trochę mediów ,ale jakoś nie miałam odwagi spróbować,patrząc na Twoje dzieło chyba jednak spróbuję:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lenka:)Polecam Ci mediowanie,bo to choć pracochłonna,to jednak super zabawa-nieprzewidywalna momentami i wszystko w niej dozwolone:)
      Też długo się za to zabierałam,ale jak już zrobiłam,to "wpadłam po uszy"!Spróbuj:)

      Usuń
  4. Powodzenia w wyzwaniu kartka śliczna pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka z uroczymi kwiatuszkami!
    Podziwiam Twoje mediowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. CUUUDOWNA:)! fantastyczne serducho i kolory:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Lutowym Wyzwaniu Craft Style

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka :)
    Dziękujemy za udział w zabawie na blogu od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sama słodycz :)
    piękności:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna :) Dziękuję za udział w zabawie z Od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super karteczka. Świetne połączenie kolorów i faktur, każda przechodzi delikatnie jedna w drugą. Bardzo podoba mi sie pomysł i kompozycja. Dzięki za udział w naszej zabawie na blogu sklepu Od A do Zet. Przesyłam pozdrowienia i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo:)